fbpx

NOVOSTI

Business Classroom

2 days of business excellence knowledge

LEARN. EXPERIENCE. DEVELOP.

Business Classroom by Lejla Rizvanović

Business Classroom Program

Business Classroom je zajedničko ime serije edukativnih programa u okviru kojih se na iskustveni način uči o različitim modelima, vještinama i alatima iz područja digitalnog marketinga i organizaciji poslovanja općenito.
Edukativni program s kojim započinjemo u okviru svih naših edukacija stavlja poseban naglasak na iskustveno učenje koje će te osposobiti za korištenje prezentiranih znanja u poslovanju i poslovnom okruženju.

KAKAV pristup možeš očekivati u okviru programa Business Classroom?

Iskustveni pristup učenju i svladavanju novih vještina, tehnika i alata!
Svi moduli uključuju aktivnosti i sadržaj koji je praktično primjenjiv u svakodnevnom poslovanju. S obzirom da u našim edukacijama stavljamo naglasak na aktivno sudjelovanje, svi polaznici će imati brojne prilike primijeniti nova znanja te vježbati korištenje novih alata.

KOME je namijenjen program Business Classroom?

• Poduzetnicima i njihovim djelatnicima koji su orijentirani na uspjeh
• Menadžerima i zaposlenicima u odjelu marketinga i prodaje
• Onima koji žele pokrenuti ili unaprijediti već postojeće poslovanje
• Pojedincima koji žele steći znanja iz područja digitalnog marketinga i organizacije poslovanja općenito
• Svima onima koji žele naučiti nešto novo, upoznati nove ljude, družiti se…

ŠTO ćete naučiti u okviru programa Business Classroom?

U sklopu programa Business Classroom dobit ćeš teorijsko znanje iz područja digitalnog marketinga, naučiti primjenjivati alate za rad te razvijati vještine s kojima ćeš otkloniti poteškoće u svojem poslovanju:
• Kako privući nove klijente – kako ih pridobiti, zadržati i osigurati njihove preporuke?
• Kako dizajnirati procese rada koji osiguravaju zadovoljstvo klijenata?
• Kako osigurati marketinšku učinkovitost u promociji i prodaji proizvoda i usluga?
• Kako mjeriti uspješnost marketing aktivnosti?
• Kako analizirati tržište i stvoriti uspješnu marketing strategiju?
• Koji su alati i kanali korišteni u digitalnom marketingu?
• Kako osigurati marketinšku učinkovitost poznavajući ključne faktore (ne)uspjeha u industriji i filozofiju kupaca?
• Viralni marketing – kako se stvari i ideje primaju, kako društveni utjecaj oblikuje ponašanje (snaga i psihologija društvenih mreža), snaga usmene predaje, usklađivanje društvenih mreža i dijeljenja
• Operativni management – analiza i poboljšavanje poslovnih procesa, povećanje kvalitete i produktivnosti, analiza troškova
• Što konkretno kažu stručnjaci s tržišta?

Nakon programa predviđeno je druženje i zakuska. Za to vrijeme dostupni smo za konzultacije i rad na raznim projektima.

TKO su predavači?

Lejla Rizvanović je magistra ekonomije sa završenim FMTU, smjer Poslovna ekonomija.
Svoje je radno iskustvo stjecaja uglavnom kroz djelatnosti turizma i financija, na poziciji zamjenice direktora u poduzeću za factoring i osiguranje.
Svoj angažman unutar digitalnog marketinga povećala je od 2014. godine otkad je vlasnica i direktorica specijalizirane agencije za digitalni marketing & design.
2016. godine sudjelovala je na projektu sufinanciranom od EU zagrebačkog učilišta Ambitio kao član stručne skupine – stručnjak za zdravstveni turizam, s ciljem razvoja prvog i jedinstvenog programa usavršavanja za poslove voditelja u zdravstvenom turizmu. U okviru navedenog programa bila je predavač za područje turizma i ICT u poslovanju.
Usavršavanje u okviru marketinga i prodaje stekla je kroz razne tečajeve i edukacije. Trenutno je angažirana na poziciji marketinga, PR i prodaje unutar vlastite tvrtke.
Posljednje dvije godine intenzivno radi na osmišljavanju i provedbi online i offline edukacijskih programa i in-house treninga u segmentu digitalnog marketinga, organizacije poslovanja poduzeća i zdravstvenog turizma.

Mario Vitić je prije svega ponosni vlasnik MBRICKS LEGO radionice, svog dječačkog sna.
Hotel & Casino „Mulino“ , Norwegian Cruise Line, Marriott International, Admiral Hrvatska – NOVOMATIC su kompanije gdje je dosad proveo svoj radni vijek kao casino manager, operativni manager i marketing manager.

KADA se održava edukacija Business Classroom? Program Business Classroom je strukturiran u 4 modula.

• Svaki modul je zaseban. Nije potrebno prisustvovati svakom da se ostvare benefiti.
• Svaki modul uključuje Start Toolkit + certifikat o sudjelovanju.
• Nakon svakog modula predstavljamo program slijedećeg modula.

Kako je zamišljen program Business Classroom 9.-10.10.?

1. dan – srijeda 2.10.2019.
Tako je zamišljen prvi dan, a da ne bi previše toga bilo u jednom danu, drugi te dan očekuje operativni menadžment i viralni marketing.
2. dan – četvrtak 3.10.2019.

KAKO se prijaviti na edukaciju Business Classroom?

Prijaviti se možeš na slijedeće načine:
1. Mail: business.classroom4all@gmail.com
2. Tel: 099 826 2886 Mario; 098 190 1454 Lejla
3. FB ili IG inbox
4. Pučko Otvoreno Učilište Umag
5. Ili nas zaustavi u prolazu i samo se prijavi – važno je da dođeš!

Za sve koji budu prisutni oba dana pripremili smo:
• Digital Marketing Start Toolkit
• Nepovratno iskustvo, znanje i nova poznanstva
• Certifikat o sudjelovanju

Broj mjesta je ograničen, ne propusti – povežimo se!

Želiš primati novosti i tako unaprijediti svoje poslovanje? Super!

*Slanjem vašeg e-maila potvrđujete da se slažete sa Općim uredbama o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

IDIGITAL | 
DIGITAL MARKETING & DESIGN AGENCY

Poštujemo tvoju privatnost i u potpunosti smo u skladu sa novom Uredbom o zaštiti podataka (GDPR) koja se primjenjuje od 25. svibnja 2018. godine. Popunjavanjem kontakt forme ili slanjem elektroničke pošte putem ove stranice daješ suglasnost (privolu) za obradu osobnih podataka u svrhu ispunjenja tvojih upita.

KONTAKTIRAJTE NAS

PRONAĐITE NAS

ZATVORI