fbpx

NOVOSTI

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA

Integriranu marketinšku komunikaciju možemo definirati sukladno definiciji D. E. Schultza, američkog stručnjaka i profesora u području oglašavanja i integrirane marketinške komunikacije, prema kojem integrirana marketinška komunikacija predstavlja proces razvoja i primjene različitih oblika uvjerljive komunikacije s potrošačima i potencijalnim kupcima u određenome vremenu (Schultz, D. E., 1993).

integrirana-marketing-komunikacija
Integrirana marketinška komunikacija

Ukratko, primjenom integrirane marketinške komunikacije želi se postići sljedeće:

Kupac predstavlja ishodište cjelokupnih marketinških aktivnosti. Cijeli proces započinje fokusom na samoga kupca te se na taj način osmišljava najpogodnija kombinacija komunikacijskih metoda.

Kombiniraju se poruke i mediji kako bi se ostvarili željeni sinergijski učinci komunikacije i marketinških aktivnosti. Sve to zajedno radimo posredstvom vlastitoga brenda s namjerom da izgradimo i osiguramo jedan dugoročan odnos povjerenja između kupca i našega brenda.

Događaji koji su utjecali na pojavu integrirane marketinške komunikacije i naglasili važnost ovoga pristupa jesu sljedeći:

– Smanjila se učinkovitost oglašavanja putem masovnih medija te se istovremeno povećala razina povjerenja u tržišno usmjerene komunikacijske tehnike i alate kao što su to internet, specijalizirani časopisi i slično.

– Velik broj tvrtki razvio je daleko veće zahtjeve u vezi s detaljnim informacijama i podacima o potencijalnim kupcima i kupcima svojih konkurenata te je takve zahtjeve postavio pred pružatelja usluga marketinških komunikacija.

– Velik broj tvrtki također je razvio daleko veće zahtjeve kako za praćenje tako i za ostvarenje većega povrata ulaganja u marketinške komunikacije.

Sve te karakteristike pozicionirale su pristup integrirane marketinške komunikacije u samo središte marketinga kao procesa stvaranja vrijednosti za kupce i stvaranja snažnih odnosa s kupcima da bismo zauzvrat od kupaca dobili vrijednost.(Kotler, Armstrong, 2006).

Temeljna obilježja integrirane marketinške komunikacije govore nam da upravo taj pristup može biti vrlo učinkovit u marketingu zdravstvenoga turizma gdje sve započinje od samoga (potencijalnoga) korisnika i gdje je ključno izgraditi čvrst odnos povjerenja između brenda i korisnika:

– pozicionirati korisnika u samo središte cjelokupnih marketinških aktivnosti; stoga je poznavanje korisnika ključno kako bismo putem komunikacije postigli željene ciljeve

– utjecati na korisnika, odnosno njegovo ponašanje tako da pokušamo potaknuti nove oblike ponašanja, učvrstiti ili promijeniti postojeće ponašanje
– kombinirati različite oblike komunikacije, poruke i medije kako bismo ciljnoj skupini prezentirali komunikacijsku poruku

– ostvariti sinergijski učinak kao temelj integrirane marketinške komunikacije što znači da se svi odabrani oblici komunikacije, poruke i mediji moraju nadopunjavati te graditi jedinstven brend na tržištu koji ima snagu pokretanja na akciju

– izgraditi dugoročan odnos s korisnikom.

Dakle, bez obzira na zastupljenost različitih marketinških alata i komunikacijskih kanala koje odaberemo u procesu promocije i prodaje usluge zdravstvenoga turizma, važno je imati na umu da jedino kombinacijom raspoloživih oblika marketinške komunikacije možemo postići maksimalan željeni učinak u pozicioniranju vlastitoga brenda i izgradnji odnosa s potencijalnim klijentima.

Stoga svakako trebamo uzeti u obzir sve oblike komunikacije te ovisno o prilikama, situacijama i ciljnim publikama odrediti njihovu poziciju zastupljenosti u marketinškome komunikacijskom spletu.

ZAPAMTITE!

Poželjno je uvijek uzeti u obzir sve oblike komunikacije te ovisno o prilikama, situacijama i ciljnim publikama odrediti njihovu poziciju zastupljenosti u marketinškome komunikacijskom spletu.

Želiš primati novosti i tako unaprijediti svoje poslovanje? Super!

*Slanjem vašeg e-maila potvrđujete da se slažete sa Općim uredbama o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

IDIGITAL | 
DIGITAL MARKETING & DESIGN AGENCY

Poštujemo tvoju privatnost i u potpunosti smo u skladu sa novom Uredbom o zaštiti podataka (GDPR) koja se primjenjuje od 25. svibnja 2018. godine. Popunjavanjem kontakt forme ili slanjem elektroničke pošte putem ove stranice daješ suglasnost (privolu) za obradu osobnih podataka u svrhu ispunjenja tvojih upita.

KONTAKTIRAJTE NAS

PRONAĐITE NAS

ZATVORI